Serwis

Logo Serwis 72h Opis 1 Serwis 72h Opis 2 Serwis 72h

Kontakt

telefony:

32 4201255 lub 32 2307522 wewnętrzny 255,
32 4201266 lub 32 2307522 wewnętrzny 266,

e-mail:

serwis@opus.pl

Reklamacje

rodzaj reklamacji informacje dla klientów formularze
serwis i reklamacja urządzeń
  1. Wypełnij formularz rejestracji naprawy serwisowej.
  2. Dołącz – Wydrukowane Potwierdzenie zgłoszenia naprawy oraz w przypadku napraw gwarancyjnych poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną oraz kopię dowodu zakupu.
  3. Zapakuj – Urządzenie najlepiej w opakowanie fabryczne w przypadku zastosowania opakowania zastępczego firma OPUS nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
  4. Prześlij – Sprzęt należy wysłać do naszego serwisu na adres:

    OPUS Sp. z o. o.
    ul. Toruńska 8
    44-122 Gliwice

    W przypadku naprawy gwarancyjnej skontaktuj się z kurierem DHL w celu umówienia odebrania przesyłki urządzenia.
    Uwaga! Nasz numer DHL: 1222764

    W przypadku naprawy odpłatnej koszt transportu leży po stronie klienta dlatego można wybrać dowolnego spedytora.
wypełnij formularz rejestracji naprawy serwisowej.
reklamacja jakościowa akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych Prosimy o wysyłanie wadliwego towaru za pośrednictwem firmy DHL do naszej siedziby na nasz koszt:

OPUS Sp. z o. o.
ul. Toruńska 8
44-122 Gliwice

wraz z załączonym formularzem reklamacyjnym (jakości wyrobu)
ściągnij formularz
reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego w momencie odbioru towaru, prosimy o dokonanie oględzin towaru.

W razie całkowitego uszkodzenia odbiorca ma prawo odmówić jego przyjęcia i wówczas nastąpi zwrot do firmy OPUS.

W razie częściowego uszkodzenia odbiorca ma również prawo odmówić przyjęcia towaru. Jeśli jednak zdecyduje się na odbiór, wówczas zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera i przekazać go do firmy OPUS.

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru w transporcie, nie spełniające powyższej procedury, nie będą uwzględniane.
ściągnij formularz
reklamacja niezgodności w dostawie W przypadku stwierdzenia niezgodności co do ilości lub rodzaju towaru w stosunku do faktury prosimy o kontakt z handlowcem odpowiedzialnym za Państwa firmę.

Reklamacje dotyczące rozbieżności w dostawie prosimy składać:
  1. do 24 godzin po otrzymaniu towaru w przypadku wysyłek paczkowych lub 1 palety
  2. do 48 godzin po otrzymaniu towaru w przypadku dostaw powyżej 1 palety
 
X

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.