+48 32 420 11 11

pon. - pt.: 08:00 - 16:00

Zwroty, wymiana, reklamacje

ZWROTY

  1. Klient (konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta) ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar w ciągu 14 dni od otrzymania produktu na zasadach opisanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Prawo to nie dotyczy przedsiębiorców, za wyjątkiem wspomnianych przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  3. Konsument oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
  4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

WYMIANA

  1. Klient (konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta) może wyrazić chęć wymiany produktu. Chęć wymiany produktu Klient musi zgłosić w ciągu 10 dni od otrzymania produktu poprzez wypełnienie i wysłanie drogą elektroniczną formularza wymiany), natomiast produkt Klient zobowiązany jest odesłać w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prawo to nie dotyczy przedsiębiorców, za wyjątkiem wspomnianych przedsiębiorców na prawach konsumenta.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  3. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  4. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

REKLAMACJE

  1. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  2. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu). Klient ma możliwość złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny produktu lub o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
  3. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności CashBill na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
  5. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych. Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/