Zwroty, wymiana, reklamacje

ZWROTY

  1. Klient(Konsument lub inaczej osoba fizyczna) ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.). Prawo to nie dotyczy Klientów (Przedsiębiorców).
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  4. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji.
  5. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  6. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

WYMIANA

  1. Klient(Konsument lub inaczej osoba fizyczna) może wyrazić chęć wymiany. Należy taki fakt zgłosić do 10 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!). Prawo to nie dotyczy Klientów (Przedsiębiorców).
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji, czyli wypełnienia i wysłania formularza online.

REKLAMACJE

  1. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
  2. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  3. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu) lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  4. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności DotPay na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  7. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  8. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu
    2. uszkodzenia mechaniczne
    3. wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu
    4. odbarwienia
    5. przemoczenia
  9. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych. Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
X

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.